piątek, 9 czerwca 2017

Mix telefoniczny.

Styczeń / Luty / Marzec / Kwiecień 

Nigdy za wiele słodkości / Namiastka Zimy / Dzień dobry Londyn 

To co każdy w Londynie zobaczyć musi ! 

 Big Ben / Mała przerwa na ciasto bananowe / Notting Hill 


 Zima w Londynie nie taka zła


 Kupuję kwiaty sama dla siebie / Wolnego nigdy za dużo / Selfiegirl 

 Gdy ma się tylko jedno normalne okno w domu trzeba dbać o jego aranżacje / Ostatni dzień na siłowni / Listonosz pewnie się zastanawia skąd ja znam tych wszystkich ludzi 


 Bielefeld + Detmold 

 Każdy ma Wiosnę mam i ja / Jadąc rano do pracy można oglądać piękne widoki / Świebodzice 



 Hannover / Takie cuda przyszły do mnie od Letter Bag / W drodze 


18 komentarzy:

  1. Jest i Miss Dior :) cudowny zapach:)!

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo, Londyn. Właśnie o nim myślałam ;) Pięknie sfotografowałaś Świebodzice! :)) Miło się ogląda Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są te zdjęcia, każde ma coś w sobie... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudowne zdjęcia <3 Chciałabym kiedyś odwiedzić Londyn, jeszcze nigdy w UK nie byłam. No i dla takiej fanki serii Harry'ego Pottera jak ja, nie obyło by się bez odwiedzenia słynnego peronu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bilet samolotem kosztował 10 euro więc można polecieć:) Ale dwa dni to zdecydowanie za mało :(

      Usuń
  5. Świetne zdjęcia :)) Sama chętnie zwiedziłabym Londyn i nie tylko... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i uroczo to przedstawiłaś ;) Uwielbiam Lopndyn <3
    ta fotka z domkami z Nothing Hill jest przepiękna!
    Co do komentarza u mnie na blogu, to dzięki za info o tej mapie. Właśnie czytam ich książkę o USA także Ci polecam ;) Życzę Ci dużo wyjazdów i podróży ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz mi polecać - przeczytałam już wszystkie ich książki i czekam na kolejną :)

      Usuń
  7. Cudownie w tym Londynie ♥ Trzeba pamiętać, że kwiatów nigdy nie za mało!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia! Londyn jak zwykle wspaniale. A za słodkościami z pierwszego zdjęcia strasznie tęsknię :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja staram się ograniczać ale słabo to idzie :(

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia :) Aż się je przyjemnie ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! Masz talent ;) Widzę tu moją ukochaną niemiecką czekoladę <3
    Pozdrawiam cieplutko!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny mix! Piękne zdjęcia i słodkości! Też uwielbiam kwiaty. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe zdjęcia :) Marzy mi się wyjazd do Londynu :)

    OdpowiedzUsuń