poniedziałek, 10 października 2016

Czeskie Skalne Miasto - Adršpach.

  Rok temu odwiedziliśmy już Sklane Miasto w Czechach aczkolwiek jego część bliżej miasta Teplice (klik). Czym różnią się jedne skały od drugich ?
W Teplicach jest bardziej mroczno, tajemniczo, więcej spacerujemy pomiędzy skałami co mnie osobiście podoba się bardziej. W Adršpach jest więcej przestrzeni a także więcej wchodzenia po schodach różnego rodzaju. Minusem jest to, że to właśnie ta część gór jest bardziej znana (nie wiem co jest tego przyczyną) i nawet przyjeżdżając latem bardzo wcześnie musimy być przygotowani na tłumy turystów.
  Oczywiście całe Adršpašskoteplické skály można odwiedzić jednego dnia ale my zawsze mamy napięty grafik dlatego podzieliliśmy to na dwa razy. 













Adršpach Skalne Miasto/ Sudety / Republika Czeska 
Trasa :  szlak zielony okrężny 
Czas : ok. 2 godz (bez oglądania wodospadu i płynięcia łódką) 
Koszt wejścia : 70-80 koron dokładnie nie pamiętam 
UWAGA- parking duży 100 koron !! Pierwszy raz spotkałam się, żeby parking był droższy niż sama "atrakcja". 

7 komentarzy:

  1. Niezwykłe kształty potrafi przyroda wyczarować ;)) U mnie w tym tygodniu też Czechy ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Góry, skały - jak najbardziej moje klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam tam kiedyś na szkolnej wycieczce, skalne miasto bardzo mi się podobało! Gdy widzi się to wszystko z bliska, robi to naprawdę duże wrażenie :) Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń