piątek, 12 grudnia 2014

Pierwsze zdjęcia z Canona.

        Jak już pisałam wcześniej, zakupiłam Canona 600D. Aktualnie używam obiektywu dołączonego  w zestawie ale mam zamiar (po głębszym zapoznaniu się z instrukcją obsługi aparatu) zakupić obiektyw :   Tamron SP AF 17-50 mm . Ale to dopiero gdy zapoznam się lepiej z aparatem. 



 Octoberfest, Hannover, Niemcy                  



Tutaj jak widać coś mi nie wyszło, miało być piękne odbicie w wodzie.                

Jak wyżej, Nowy Ratusz nocą, Hannover, Niemcy                 

Ten sam ratusz ale w dzień.                

 Moje ulubione hanoverskie slamsy, więcej tutaj               

 Das Auto.                        

 Rocznica upadku Muru Berlińskiego a w Hannoverze taka impreza.                    



 Niemcy ciągle świętują.                

 Raz taki zachód Słońca mi "uciekł" ale innego razu już zdążyłam go oglądać.              



 Ostatnie chwile lata w Październiku kiedy to jechałam jeszcze rowerem w krótkim rękawku. Steinhuder Meer. 

Mój luby chyba ma lepszą rękę do aparatu niż ja ;)              

16 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Do tego mega daleko ale jak załapię o czym mówi do mnie instrukcja (bo jest po niemiecku) to wtedy może będą to dobre zdjęcia :)

      Usuń
  2. ratusz nocą wygląda cudownie, uwielbiam takie budowle - muszę go wygooglować!
    impreza z okazji upadku muru? nie pamiętam co się działo w zeszłym roku gdy byłam w Berlinie ale też podobnie świętowali :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez właśnie go wygooglowałam. Fajny taki aparat, tylko się ubierać jeździć i po miatach.

      Usuń
  3. Ah marzy mi się Canon, ale najpierw chyba muszę nauczyć się robić zdjęcia. Te twoje są przepiękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. marzy mi się nowy aparat :) przepiękne te krople deszczu na szybie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gdyby zdjęcie z odbiciem na szkle wody wyszło byłoby cudne, uwielbiam tego typu zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Canon daje radę, Ty też :> życzę dalszej owocnej współpracy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy nie Ty robisz zdjęć lepiej niż On ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. jarmark świąteczny <3 ten ratusz piękny <3 czekam na kolejne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. zachód słońca zjawiskowy! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam 600. bardzo przyjemny aparat :) udanych kadrów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oby aparat dobrze się sprawował! zdjęcia są świetne :)

    OdpowiedzUsuń