wtorek, 7 lutego 2012


Gdy zaczynał się poprzedni tydzień myślałam, że go nie przeżyję. Hostka wyjeżdżała na 4 dni do rodziny i ja zostałam w domu sama z hostem i dzieciakami. Myślałam, że nie damy rady. Ja i host. Ale szczerze udało się! Dom jest cały, my i dzieciaki też. Początek zapowiadał się źle ponieważ Anna zachorowała ale po dwóch dniach wszystko powróciło do normy. Anna miała wirusa który potem przeniósł się na hostkę, mnie, Roberta a teraz na Paula.  Od soboty miałam wolne ponieważ hostka wróciła z rodzicami więc oni zajeli się dzieciakami.
Mnie w weekend odwiedził Robert. W niedziele wybraliśmy się na spacer który okazał się małą wędrówką. Przeszliśmy łącznie 8 km, w Słońcu i mrozie. Zdjęcie powyżej zrobiłam ja, w niedziele swoim najwspanialszym telefonem.
Wszystkim życzę miłego weekendu ! ;)

5 komentarzy:

  1. weekend dopiero za 3 dni :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki!
    Mam nadzieję, że uda Ci się wyjechać do USA, że się keidyś spotkamy, pójdziemy na kawe! :)
    Właściwie wszystkim to życze, tym którzy to planują - to super przygoda! Walcz z mamą! 21 lat to już stara dupa i potrafisz podejmować dobre decyzje! Musi się udać!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ehe. Myślałam, że jak mam 21 lat to jestem jeszcze piękna i młoda ! A tu proszę. Wiem, walka z mamą jest najgorsza ale i ze samą sobą. Trzeba postawić na swoim ! :)

      Usuń
    2. 21 to wiek idealny ! Ale ja nie o tym . Na moim blogu napisałaś kiedyś, że ( przynajmniej teoretycznie) byłabyś zainteresowana wyjazdem do Rosji. Znalazłam dzisiaj najbardziej odjechaną stronę w całym chyba necie i pomyślałam o Tobie :D Tzn. nie mam dobrych wieści :P.... Patrząc na wymogi stawiane nianio-guwernantką , to chyba nikt nigdy nie sprosta oczekiwaniom tej moskalskiej szlachty!! Patrz :
      http://bonne-int.com/index.php?id=7 :D

      Usuń
    3. Dziękuję Ci bardzo! :) Czytając wymagania nie za bardzo wiem do kogo one były skierowane. Czy do normalnych ludzi czy ideałach wyobrażonych sobie przez rodziny. Przecież to jest jakiś kosmos. Tak mi się wydaje przynajmniej. Choć może coś jeszcze kiedyś się znajdzie dla mnie
      :D Dziękuję bardzo za pamięć!

      Usuń